دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تعیین سقف حقوقی برای پزشکان طرح پخته‌ای نیست و باید در کمیسیون بحث و بررسی شود

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تعیین سقف حقوقی برای پزشکان طرح پخته‌ای نیست و باید در کمیسیون بحث و بررسی شود
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعتقاد به این‌که تعیین سقف حقوقی برای پزشکان طرح پخته‌ای نیست و باید در کمیسیون بحث و بررسی شود، گفت: هدف ایجاد عدالت و رضایت‌نسبی برای همه کارکنان بهداشت و درمان کشور است.

دکتر«بشیر خالقی» نماینده مردم خلخال و کوثر در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان این‌که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پس از ۱۰ روز تعطیلی فردا نخستین جلسه را خواهد داشت، اظهار کرد: نظر شخصی بنده این است با تعیین سقف دریافتی برای پزشکان این امکان وجود دارد که پزشک طی چند روز به آن سقف دریافتی دست یابد و پس از آن از ادامه کار در آن مرکز درمانی سرباز زند که این درست نیست.

وی اختلاف دریافتی‌ها را ناشی از محل کارانه‌ها و آنهم برای شمار محدودی پزشک برشمرد و افزود: این اختلاف دریافتی باعث افزایش شکاف بین پرسنل درمانی می‌شود اما هدف ما کسب رضایت همه پرسنل است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در خانه ملت گفت: این موضوع که باید از پزشکان مالیات پلکانی اخذ شود هم باید بررسی و به طرح جامع و پخته‌تری رسید.
خالقی با بیان این‌که ما همواره مدافع حقوق پرستاران حتی در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بودیم، یادآور شد: باید در جهت رفاه بیشتر پرستاران کار شود.
روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش