برگزاری مراسم جشن روز پرستار سال ۹۷

برگزاری مراسم جشن روز پرستار سال ۹۷                                                                                                                                                                  

به گزارش روابط عمومی انجمن پرستاری ایران آقای دکتر اصغر فتایی ریاست انجمن پرستاری ایران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسم جشن ملی روز پرستار شرکت نمودند.

دکتر اصغر فتایی به همراه اعضای هیئت مدیره و بازرسین انجمن پرستاری ایران در جشن روز پرستارکه با همکاری مشترک جامعه پرستاری کشورتشکیل شده بود شرکت نمودند.

در این همایش و جشن ملی پرستاری کلیه مدیران پرستاری سطوح مختلف از سراسر کشور شرکت داشتند.

لازم به ذکر است در این جشن ملی روز پرستار که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در روز شنبه ۲۲ دی ماه برگزار گردید ابتدا تعدادی از مدیران و صاحب نظران حوزه پرستاری به ایراد سخنرانی و نقطه نظرات خود پرداختند و همگی به اتفاق خواستار اقدام عملی وزارت بهداشت در خصوص پرداخت معوقات پرستاران زحمتکش کشور شدند.

در پایان مراسم جشن روز پرستار دکتر ده نمکی سرپرست جدید وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی ضمن تبریک روز پرستار در خصوص مسائل حوزه پرستاری گفتند:در راستای جایگزینی کمبود پرستار در مراکز درمانی کشور ۱۹هزار پرستار سال ۹۸ در بخش دولتی جذب خواهیم کرد.

وی هم چنین  با اشاره به تفاوت حقوق پزشکان و پرستاران گفت: بین کارکنان نظام سلامت از نظر پرداختی تفاوتهایی وجود دارد در این راستا حقوق پرستاران نیز باز نگری خواهد شد.

وی هم چنین قول مساعد جهت پرداخت معوقات پاداش پرستاران بازنشسته کشور را دادند و نیز اشاره ای به برنامه پرستاری غیر حرفه ای در منزل،توسط غیر پرستارها وپرستارنماها که در این حوزه فعاتیت دارند را داشتند.

روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش