واکنش شدید چهره های شاخص پرستاری کشور به نامه رئیس نظام_پرستاری به رئیس جمهور.

 واکنش شدید چهره های شاخص پرستاری کشور به نامه رئیس نظام_پرستاری به رئیس جمهور.

دکتراصغرفتایی رئیس انجمن پرستاری ایران. دراین خصوص اظهارداشتند؛ این حرکات ناموزون ونمایشی ازطرف شخص مسول کل سازمان عدم اقتداروأوج ضعف سازمان وجایگاه حوزه جامعه پرستاری را دراین مقطع حساس میرساند چه بساکه فشارهای علنی را منبعد درسایه وباروند بیشترخواهیم دید وبه غیرازدشمن تراشی خروجی دیگری نخواهد داشت

 

دکتر سادات سید باقر مداح، مادر پرستاری نوین ایران: انتظارم از اعضای شورایعالی، نظارت قوی تر بر مسئولین اجرایی سازمان است. برخی با نامه های مشوش کننده، اذهان جامعه و همکاران را مغشوش می کنند. اکنون که تعاملات خوبی با #وزارت_بهداشت، #دولت و #مجلس داریم، به چه بهانه ای چنین نامه های دلسرد کننده ای نوشته می شود؟ پرستاری از #سیاست_زدگی ضربه می خورد پس باید از اینکه از این جناح و آن جناح، خط بگیریم پرهیز کنیم

 رحمان پناه، عضو شورایعالی نظام پرستاری در گروه مجازی اعضای شورایعالی:
آیا در این مقطع زمانی لزومی به این نامه بود؟ چرا باید ارکان سازمان بگونه ای رفتار احساسی کنند که همیشه و همه حال مورد سوء ظن و متهم به بی برنامگی بشویم؟ آیا بهتر نبود سکاندار سازمان قبل از ارسال پیام مشورت می کردند؟

 دکتر ثقفی، رئیس سابق نظام پرستاری تهران و عضو سابق شورایعالی سازمان:
تکرار مواضع احساسی و شعار گونه، آنهم در قالب نامه سرگشاده به عالی ترین فرد اجرایی کشور راه حل مشکلات جامعه مظلوم پرستاری نیست. به نظر می رسد در آستانه #انتخابات_ریاست_جمهوری، جریانات سیاسی بیش از پیش به دنبال #سوء_استفاده از تریبون های صنفی هستند.

سرمدیان، عضو شورای عالی نظام پرستاری:
در دوره اخیر، اتفاقاتی در نظام پرستاری می افتد که اعضای شورایعالی که پارلمان پرستاری کشورند از آن بی اطلاع اند و پس از انجام آن، مثل همه جامعه از رسانه ها مطلع می شوند. نامه اخیر هم یکی از همین تک روی ها بود که در کمال بی توجهی به #خرد_جمعی و بدون کار کارشناسی انجام شد. پس از گذشت یک سال استمرار سیاست به ظاهر تهاجمی رئیس نظام پرستاری این سئوال باید توسط ایشان پاسخ داده شود که:
جامعه_پرستاری چه عایدی از این نامه ها و مصاحبه ها داشته است؟

 قابل ذکر است، دکتر آدابی، رئیس سازمان نظام_پرستاری هفته گذشته در نامه ای به رئیس جمهور پزشکان راغارتگران بیت المال خطاب کرده بود:

روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش