پیام تبریک روز پرستارتوسط دکترفتایی

به گزارش روابط عمومی انجمن پرستاری ایران
دکتراصغرفتایی ریاست انجمن پرستاری ایران به مناسبت روز پرستار پیامی بشرح زیرارسال نمودند

ای پرستار، ای مهربانترین
ـ در حیرتم که خدا با تو چه کرده است؛ تویی که شب‌ها از غم همنوعان رنجورت، خواب بر چشم حرام می‌کنی و به خستگی درس استقامت و صبوری می‌دهی؛ در حیرتم که سینه تو از کدام دریای عشق به خدا پر شده که چنین در رضایت او موج می‌زنی و آسوده نمی‌نشینی؛ در حیرتم که از چشمه کدام ایمان و عاطفه سیراب گشته‌ای که درونت از هیچ احسان و از خودگذشتگی سیراب نمی‌شود و به هیچ خستگی رضایت نمی‌دهد؛ دست مریزاد، دست خدا یاورت، ای پرستار مهربانی‌ها.
ـ چشم به آسودگی بر مبند. خواب را بگو که به غفلت بر چشمت پا ننهد. خستگی را بگو که در تو راه نیابد که بیماران، دل به مهر و صبوری تو بسته‌اند و چشم‌های نگران بسیاری در انتظار بهبود، به دست‌های پرتلاش تو خیره مانده است. بیدار باش و صبور. دست به دعا بردار که او یاری‌ات کند. دستت را به مهر خودش زنده سازد و چشمت را از نور ایمانش لبریز کند.
دل به اجابت او بسپار که او نیکوکاران را سخت دوست می‌دارد.
ـ دست خدا به همراهت ای دست سرشار از عاطفه و مهر. دعای همه دردمندان بدرقه راهت ای سینه لبریز از ایمان و یقین. دستت همیشه گرم ای نگران چشم‌های خسته و بیمار. خدا پشت و پناهت ای باغبان گل‌های پژمُرده و شاخه‌های شکسته. نسیم رضایت خدا گوارای وجودت ای جلوه‌گاه فداکاری و صبر، ای اسوه نیکوکاری، ای پرستار. میدانم کرونا طاقت را ریش کرده وخستگی مضاعف درمقایسه با سالیان گذشته پدیدارگشته وباز این تو ویاران همیشگی ماهستید که سنگر خویش را ازقبل مستحکمترکردیدتا مبادا کوید۱۹جرات تلفات بیشترننماید آفرین برهمت وغیرتت وبوسه فرشتگان برتن رنجور وخسته ات ازخدا فقط دریک کلام سلامتی وشادکامی برایت آرزومندم
و روز میلادحضرت زینب کبری(س)، پرستار همه عاطفه‌ها و همه ستاره‌های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش‌های زخم دیده در تاریخ شیعه را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان تبریک عرض مینمائیم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری نمودند تبریک ویژه ازطرف هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران بمناسبت این روزخجسته به تمام پرستاران زحمت کش وخدوم کشورعزیزمان به امیدشکست کرونا درایران عزیزوکل دنیا
روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش