شهادت پرستار بیهوشی عضو بسیج جامعه پزشکی در دفاع از حریم کشور و حرم اهل بیت(ع)

به گزارش روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

دکتر اصغر فتائی رییس انجمن پرستاری ایران در پی شهادت پرستار بیهوشی در حلب سوریه اظهار داشتند:

جامعه پرستاری افتخار دارد تا به امروز یک پرستار اسیر و یک پرستار جانباز و یک پرستار شهید نیز برای تداوم آرامش مردم و امنیت کشور و برای دفاع از حرمین تقدیم کرده است

دکتر اصغر فتائی رئیس انجمن پرستاری ایران گفت پرستار بیهوشی شهید محمدحسن قاسمی تکنسین بیهوشی در حالی که دو روز پیش در منطقه مقاومت حلب ، مجروحین جنگی را با آمبولانس به سمت بیمارستان منتقل می کرد مورد حمله ی گروه های تکفیری قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دکتر فتائی شهادت این پرستار را گرانقدر را سند افتخاری برای حوزه پرستاری کشور دانست و اظهار کرد : این موضوع نشان میدهد که گفتمان اصلی در کشور ما نظریه ایثار ، از خود گذشتگی ، خدمت و جهاد است و همان روحیه ای که در دوران دفاع مقدس در جامعه پزشکی و پرستاری وجود داشت ، هم اینک در این طیف و قشر جوان این جامعه نیز جاری است.

دکتر فتائی افزود: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی و پرچم های بلند و پر افتخار جهادی حضور دارندجامعه پرستاری ما سرافراز ، پیشرو و پر افتخار خواهد بود.

دکتر اصغر فتائی رئیس انجمن پرستاری ایران ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن قاسمی به خانواده محترم آن شهید بزرگوار. وبه خصوص جامعه شریف پرستاری بیان داشتند: باعث افتخار است که جوانان برومند کشورمان در هر زمانی و مکانی آماده دفاع از اسلام و مسلمین هستند که در این راستا اعضاء زحمتکش جامعه پرستاری نیز لبیک گوی راه شهیدان هستند.

روابط عمومی انجمن پرستاری ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش