دریافت لوح تقدیر دکتر اصغر فتائی

به گزارش روابط عمومی انجمن پرستاری ایران دکتر اصغر فتائی رئیس انجمن پرستاری ایران در مراسم سالیانه گرامیداشت پرستاران، تقدیرنامه به‌یادماندنی از دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان برگزیده کشوری دریافت نمودند
متن تقدیر نامه:

جناب اقای دکتر اصغر فتائی
با سلام
ایثار، جانفشانی و فداکاری پرستاران، میراثی ارزشمند از اسوه صبر و استقامت بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) است که با تأسی از این بانوی بزرگوار در ایام پررنج کووید۱۹، با خدمت صادقانه و نثار جان، عشق و امید را به روح و جسم بیماران نیازمند هدیه دادند. ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و نیز گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت، کسب عنوان “پرستار برگزیده کشوری” را به شما تبریک می گویم. امیدوارم همواره در راه خدمت رسانی به مردم و ارتقای مراقبت های پرستاری موفق و سربلند باشید.

دکتر بهرام عین اللهی
وزیربهداشت

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

انجمن پرستاری ایران

انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال 1369 تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران مجری برنامه های آموزشی کوتاه مدت حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تهران و سایر استانهای دوره برگزارمیکندکه امکانات آموزشی متناسب و استاندارد لازم جهت ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای امور آموزشی و اجرای بهتر دوره های کوتاه مدت حوزه سلامت تدارک و آماده نموده که همراه با بهره گیری از اساتید مجرب و دکترای هیئت علمی مربوطه به صورت اساتید مدعو با این مجموعه همکاری می نمایند.

اعضای هیئت مدیره

آقای مجید پاک نیت
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر اصغر فتائی
رئیس انجمن پرستاری ایران
آقای دکتر جاریانی
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن پرستاری ایران
آقای محسن رحمانی
بازرس انجمن پرستاری ایران
آقای مهدی محرری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای وحید وزیر زاده نوبری
نایب رئیس انجمن پرستاری ایران
خانم فرحناز عسگری
عضو اصلی هیئت مدیره
آقای دکتر حسن ناوی پور
عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری
Previous
Next

جدیدترین خبر

آخرین مقالات پژوهش